Bezobranici ili bezobraznice u brend radnjama kupca će ubijediti da ima deformisane noge, stopala ili da obuću nosi na pogrešan način, na pogrešnom mjestu i u pogrešno vrijeme.
Tekst nastao nakon brojnih pritužbi kupaca obuće koje su stizale u našu redakciju.
U Visokom, među ostalim prodavnicama obuće, postoji i par prodavnica obuće koju plaćate jako skupo, a ista traje vrlo kratko. Reklamacija skoro pa nemoguća. Izgubljen ili izblijedio račun, a fiskalni u takvim radnjama ne priznaju uz neljubaznost koja se može pronaći u malim sredinama, jer otpisanu EU obuću ili obuću sa greškom ovdje prodaju kao brend svih brendova i neprikosnovem kvalitet. Toliko deformisani nismo da nam cipele broj 41 prodaju po sistemu lijeva 43, desna 41 mada na objema piše 41.
Ko nije uporan ostaje bez par stotina maraka i kvalitetne obuće. Niko ne obraća pažnju da je roba možda loše skladištena dugo stajala u izlogu, tako da nakon par nošenja đon otpadne ili ispuca, a vodonepropusna obuća postane skladište vode nakon prve kiše.
Do povrata novca ili drugog para obuće možete doći kontaktiranjem tržišne inspekcije koja je u BiH vrlo aktivna i efikasna, mada su mnogi sumnjali u istu.
Pomoć broj 2 malo manje efikasna ali efikasna je http://www.ozp.gov.ba/ ili ombdusmen za zaštitu potrošača.
Tužbe su iz raja izašle. Naročito kad se radi o bezobraznim prodavačima koje mrzi da izdaju duplikat računa na osnovu fiskalnog računa.
Bezobrazluk možete pronaći i u centralama neke brendirane obuće u Sarajevu koje imaju predstavništvo ili radnju u Visokom. Onog momenta kada bahatost prodavača dođe do vrhunca e-mail je moguće poslati i proizvođaču recimo u Italiji, nakon čega level drskosti bh. ili visočkih prodavača opada.
Škart obuću, obuću sa greškom povučenu sa EU tržišta najlakše je „utopiti“ kupcu koji ne zna svoja prava i koje izverzirane prodavačice tretiraju idiotom. Bezobranici ili bezobraznice kupce će ubijediti da imaju deformisane noge, stopala ili da obuću nose na pogrešan način, na pogrešnom mjestu i u pogrešno vrijeme.
Možda vam se posreći pa imate korektne prodavače koji će robu reklamirati. Zapamtite da Vam ne treba originalna kutija i da vam na osnovu fiskalnog računa moraju izdati duplikat računa koji ste zagubili ili je izblijedio. Malo teže ide ako ste platili u gotovini a nemate račun. Trag o kupovini ipak postoji i do prodavača je da vam ne kaže:“Nemate račun nemamo šta razgovarati“. Tržišna inspekcija bi ga lako natjerala na dodatnu potragu za računom ili tragom dana kupovine. Kupac neispravnog proizvoda svakako se mora prvo pokušati dogovoriti s trgovcem. Prvo mirno pokušati a onda tužiti. Ne dozvolite „tretman“ sa visine i ispiranje mozga kako je greška vaša. U malim sredinama svašta se prodaje pod najjačim brendovima, a reklamacija se izbjegava maksimalno.