Dodaje se kako je neophodno osigurati novac za ulaganje u infrastrukturne trase i kapacitete željezničkog saobraćaja u Federaciji, kako bi se u narednih nekoliko godina prilagodile potrebnom minimumu evropskih standarda i same postale dio evropske željezničke mreže.

JP Željeznice FBiH kao strateški cilj u ovoj godini navode prijevoz nafte i naftnih derivata.

Ukoliko bi se nafta prevozila željeznicom, efekti za državu bi bili višestruki, i to kontrola procesa uvoza nafte i smanjena mogućnost zloupotrebe. Zatim, uredna i tačna naplata carine i PDV-a i povećanje prihoda, kontrola kvaliteta tečnih goriva, zaštita životne sredine s obzirom na to da željeznice koriste čist energent za prijevoz“, navodi se u Planu željeznica FBiH za ovu godinu.

Dodaju da bi se rasteretio i drumski saobraćaj i povećala sigurnost za sve učesnike u saobraćaju.

Iako podaci govore da prijevoz nafte vagonima ima tendenciju rasta u posljednjih nekoliko godina, to su ipak vrlo male količine s obzirom na kapacitete kojima se raspolaže“, navode iz Željeznica FBiH.

U planovima ovog preduzeća je da u ovoj godini, kada je riječ o putničkom saobraćaju, prevezu 212.800 putnika, ostvare 18,91 miliona putničkih kilometara.

Navodi se kako će do kraja ove godine doći će do značajnog smanjenja radne snage odlaskom u penziju 112 radnika, shodno planu penzionisanja.

Da bi se nesmetano odvijao proces rada, društvo planira primiti 150 radnika potrebne kvalifikacione strukture“, planiraju Željeznice FBiH.

Posebnom odlukom odredit će se neophodna struktura radnika koji će biti primljeni.

 

Faktor.ba/ViPromo