Malak farma upriličila sajam “Dani plemenitog seljaka”

Sajam “Dani plemenitog seljaka”

Saladin Pašalić, brend menadžer Malak Farme kod Kaknja, izjavio je novinarima da je aktuelni sajam “Dani plemenitog seljaka” ustvari artikulacija strateške vizije i potrebe Malak grupacije da radi na boljitku i promjeni u društvu.

– Želimo da napravimo određene promjene i iskorake koje će dovesti do promjena u društvu. Želimo pomoći ‘malim’ ljudima, ljudima sa sela, seljacima, da prikažu njihove proizvode, prodaju ih i što je najvažnije, da se međusobno uvežemo. Kroz taj proces uvezivanja, kreacije i artikulacije naše strategije, hoćemo da napravimo promjenu u društvu, da se vratimo zdravom principu razmišljanja, zdravom principu proizvodnje hrane i zdravom principu življenja uopšte – kazao je Pašalić.

Otuda i ovaj projekt Malak Farme kao samo jedan od projekata koji u strateškoj viziji ima cilj da postane regionalni sajam, koji će u narednim godinama dovesti što više izlagača i znalaca iz određenih oblasti da pomognu ljudima u procesima proizvodnje tradicionalne zdrave hrane kako bi ta, što kvalitetnija hrana, mogla biti ponuđena tržištu Bosne i Hercegovine, ali i šire, dodaje Pašalić.

– Jer trend je da su ljudi, zbog načina življenja i generalnih civilizacijskih tokova, zasićeni plastikom i onim što ustvari već odavno prestaje biti ljudsko. Hoćemo da im vratimo taj dio ljudskosti, barem kroz ovaj mali dio kojeg se mi dotičemo, a to je, hrana. I otuda ovaj projekt ‘Dani plemenitog seljaka’ – Pašalićeve su riječi.

Na sajmu je svaki od izlagača dobio besplatan štand, imaju mogućnost za konsultacije o određenim oblastima o kojima organizatori imaju edukatore, s aspekta brendinga i razvoja samog poizvoda, te mogućnost povezivanja s drugim proizvođačima, a da oni kao poljoprivredna gazdinstva mogu živjeti časno od svog rada, kazao je također Pašalić.

 

FENA