U Mercatoru Ložionička realizovana je završna manifestacija projekta “Zlatna prilika za kreativce” gdje su proglašene tri najbolje biznis ideje i dodjeljena finansijska sredstva u iznosu od 2.000 KM.
“Vjerujem da smo kroz ovaj projekat putem kojeg smo pružili podršku kreativnicma u razvoju njihovih malih biznisa doprinijeli ostvarenju njihovih velikih snova i to nas čini mnogo sretnim. Posebno mi je zadovoljstvo jer smo danas domaćini divnog druženja u Mercatoru Ložionička u Sarajevu u gdje smo omogućili našim kupcima da podrže sjajne kreativne brendove najboljih učesnika konkursa. Zahvaljujem našim partnerima Vispaku i OREI na saradnji u ovom divnom projektu, koji ćemo vjerujem s radošću nastaviti razvijati i u narednoj godini”, izjavila je Selma Karasalihović, voditelj Brend komunikacija Konzuma BiH.
Tokom mjeseca novembra i decembra od prodaje Zlatne džezve u objektima Mercator i Konzum, izdvajalo se 0,10 KM za Fond podrške kreativcima. Tri najbolja biznisa su Miruh Sane, TAKO i Studio Tisa koju su osvojili po 2.000 KM a iste će uložiti u stalna sredstva i sirovine, a sve u cilju razvoja biznisa.
“Na poziv se prijavilo 42 mala biznisa, danas smo odabrali 10 najboljih, od kojih će 3 najbolje prijave i biznisa dobiti po 2.000 KM. Ovo mnogo znači našim kreativcima zbog dodatne promocije a i mogućnosti saradnje sa velikim privrednicima i sistemima koji definitivno mogu pomoći da njihovi biznisu rastu i razvijaju se. OREA platforma je od početka svog djelovanja bila usmjerena ka promociji naših malih biznisa i malim koracima smo stavrali pozitivan ambijent za njih, a jedan od primjera je i ova priča danas”, dodala je Senita Slipac, suosnivačica i direktorica OREA platforme.
Zerina Čolaković, direktorica marketinga i razvoja kompanije Vispak, zaključila je.
“Raditi na ovim projektima je kompaniji Vispak uvijek bila čast ali i odgovornost. U ovoj godini usmjerili smo naše aktivnosti ka promociji pozitivnih primjera Bosne i Hercegovine, od turističkih potencijala u saradnji sa Amrom i Edinom Džekom, promociji i podršsci malih biznisa te od danas je dostupna na tržištu limitirano izdanje Zlatne džezve sa potpisom Edina Džeke a od prodaje iste izdvajaju se sredstva za Srce za djecu oboljelu od raka koji su dio zavšnice ovog projekta. Uloga Zlatne džezve je bila uvijek da kao bosanskohercegovački brend promoviše tradiciju i pozitivne primjere Bosne i Hercegovine. Tokom dva mjeseca prodaje Zlatne džezve u Mercatoru i Konzumu prikupili smo 6.000 KM koje smo danas uručili našim OREA kreativcima. Zahvaljujem se partnerima što su prepoznali važnost ovog projekta i odlučili da zajedno gradimo bolju Bosnu i Hercegovinu.”