Na osnovu člana 9. Odluke o dodjeli u zakup poslovnih prostora Grada Visoko (“Službeni glasnik Grada
Visoko”, broj 04/22) i Odluke o raspisivanju javnog poziva za dodjelu u zakup poslovnih prostora Grada
Visoko br.01/1-02-1472/24, Komisija za dodjelu u zakup poslovnih prostora Grada Visoko, raspisuje
JAVNI POZIV
ZA DODJELU U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA GRADA VISOKO
Raspisuje se Javni poziv za dodjelu u zakup poslovnih prostora Grada Visoko
I – PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet javnog poziva su sljedeći poslovni prostori:
- Tekst javnog poziva možete preuzeti OVDJE
- Prijava na Javni poziv
II POČETNA CIJENA ZAKUPNINE
Visina zakupnine se određuje prema zoni u kojoj se poslovni prostor nalazi. Početna cijena za svaki
pojedinačan prostor zakupnine je data u tačci I (tabela).
III – PERIOD NA KOJI SE POSLOVNI PROSTOR IZDAJE
Ugovor o zakupu poslovnih prostora zaključuje se na period od 1 godine, s mogućnošću produženja istog
do 5 godina uz pridržavanje ugovornih obaveza.
IV – OCJENA PONUDE
Najpovoljnijom ponudom se smatra ponuda koja ispunjava formalno-pravne uslove, odnosno ponuda u
prilogu koje je dostavljena sva dokumentacija tražena javnim pozivom i koja sadrži najveći ponuđeni
iznos zakupnine po 1m2
.
Ponuđena cijena ne uključuje PDV.
U slučaju da dva ponuđača ponude isti iznos zakupnine, prednost ima onaj ponuđač koji je ranije
dostavio ponudu.
U slučaju da ponuđač koji je ocijenjen kao najpovoljniji odustane od svoje ponude nakon provedenog
postupka otvaranja i ocjene ponuda, poslovni prostor se dodjeljuje sljedećem ponuđaču sa rang liste, a
pod uslovima najpovoljnije ponude.
V – USLOVI KOJI SE ODNOSE NA STATUS PONUĐAČA
Pravo učešća na konkursu imaju sva fizička lica (koja su podnijela zahtjev za registraciju obrta kod
nadležne gradske službe ), obrtnici i pravna lica.
Ponuda treba da sadrži:
1. Popunjen obrazac Prijave na javni poziv (Prilog 1.) koja sadrži:
– Ime, prezime, tačnu adresu, kontakt telefon i potpis (za fizičko lice), odnosno puni naziv
firme, sjedište ID i PDV broj, podatke o odgovornom licu (ime, prezime, tačna adresa i
kontakt telefon), potpis odgovornog lica i pečat ponuđača (za pravno lice);
– preciznu oznaku poslovnog prostora na koji se odnosi ponuda;
– naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
– iznos ponuđene zakupnine koju nudi u KM po m2 (iskazano brojkama i slovima i bez PDVa), koji ne može biti manji od najnižeg iznosa određenog javnim pozivom;
2. Potvrdu gradske službe nadležne za poslove finansija o izmirenim obavezama prema Gradu
Visoko ne starija od 3 mjeseca;
3. Ovjerena kopija lične karte i potvrda nadležne Gradske službe da je fizičko lice pokrenulo
postupak registracije djelatnosti (za fizička lica) ;
4. Ovjerena kopija Rješenja nadležne Gradske službe o registrovanoj djelatnosti (za obrtnike);
5. Ovjerenu kopiju rješenja o upisu u sudski registar (za pravna lica);
6. Ovjerena kopija Uvjerenje o poreznoj registraciji (ID broj);
7. Ovjerena kopija Uvjerenje o registraciji/upisu u Jedinstveni registar obveznika indirektnih
poreza (PDV broj, ako je u sistemu PDV-a).
VI – ROK I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVA NA OGLAS
Pismene prijave na javni poziv, sa dokazima o ispunjavanju uslova javnog poziva, podnose se u
zatvorenoj koverti sa čitko naznačenim podacima podnosioca ponude. Prijave se mogu podnijeti do
28.11.2024. godine do 16,00 sati.
Napomena: Ponude moraju prispjeti na Protokol Grada Visoko do navedenog roka bez obzira na
način slanja.
Pisane prijave se podnose Komisiji putem Centra za pružanje usluga građanima u Gradskoj upravi Visoko
ili preporučeno poštom na adresu: Grad Visoko, ulica Alije Izetbegovića broj 12 A, sa naznakom
Komisija za dodjelu u zakup poslovnih prostora Grada Visoko, PONUDA za poslovni prostor u
ulici _________________ br. ___ Visoko – ne otvarati.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
VII – DODATNE INFORMACIJE
Otvaranje ponuda prispjelih na javni poziv održat će se dana 29.11.2024. godine u maloj sali gradske
uprave Visoko sa početkom u 9,00 sati.
Ponuđači mogu prisustvovati otvaranju ponuda.
Prostori koji se daju u zakup mogu se pogledati svakim radnim danom u vremenu od 8,00 do 15,00 sati.
Kontrolu korištenja poslovnih prostora vršit će Služba za finansije, privredu, poslovne prostore i
ekonomski razvoj.
Zakupac koji ostvaruje pravo na umanjenje zakupnine po osnovu Odluke o dodjeli u zakup poslovnih
prostora (Sl. glasnik Grada Visoko br. 04/22), dužan je prije potpisivanja ugovora da dostavi dokaz o
ispunjavanju uslova.
Ukoliko učesnik javnog poziva kome je dodijeljen poslovni prostor ne pristupi zaključenju ugovora u
roku od 5 dana od dana dostavljanja poziva za zaključenje ugovora, smatrat će se da je odustao od
ponude.
Za sve dodatne informacije obratiti se na telefon: 032/732-591.
Komisija za dodjelu u zakup
poslovnih prostora Grada Visoko