Predizborna kampanja za Opće izbore, koji se u našoj zemlji održavaju 2. oktobra završava večeras, a sutra u 7 sati nastupa izborna šutnja.
Uslijedilo je nekoliko zajedničkih gostovanja kandidata, prvo na N1 gdje se Izetbegović nije pojavio, pa je Bećirović napustio studio ostavivši Hadžikadića samog. Nakon toga uslijedilo je sučeljavanje svih troje kandidata na FTV-u, a potom su se na BHT-u “sučelili” samo Hadžikadić i Bećirović.
Što se tiče RS-a, glavni okršaj se vodio na relaciji Milorad Dodik (SNSD) i opozicija. Neizvjesna je bitka između njega i Jelene Trivić (PDP) za poziciju predsjednika RS-a. Iako sučeljavanja i zajedničkih gostovanja nije bilo, na društvenim mrežama se vodila velika “bitka” između njih dvoje, a sve je “začinjeno” međusobnim optužbama.
I ova kampanja, kao prethodne obilovala je međusobnim prozivkama kandidata i stranaka, građanima se obećavalo neko bolje sutra samo da građani glasaju baš za njih. Obećavali su neka nova radna mjesta i rad na boljoj BiH kako bi smanjili odlazak mladih iz države.
Obećavali su predanost na EU i NATO putu, doduše u Federaciji, ali ne i RS-u. Obećali su nam bolju državu, i za narod i ljude i državu, obećali su sigurnost, obećali su da će “svanuti dan” u našoj zemlji. A kako će biti od 3. oktobra i da li će zaboraviti na obećano pokazat će vrijeme.
Biračka mjesta otvaraju se u nedjelju, 2. oktobra, u 7 sati, a prema Izbornom zakonu BiH, u toku 24 sata prije otvaranja biračkih mjesta na teritoriji Bosne i Hercegovine ne smije biti nikakvog medijskog izvještavanja o bilo kakvoj aktivnosti koja se odnosi na političku i izbornu kampanju. Period izborne šutnje traje do zatvaranja biračkih mjesta.
U periodu koji počinje 24 sata prije otvaranja biračkih mjesta i traje do njihovog zatvaranja, političkim strankama, koalicijama, listama nezavisnih kandidata i nezavisnim kandidatima zabranjeno je učestvovanje u javnim političkim aktivnostima što uključuje održavanje skupova u cilju izborne kampanje, izlaganje na biračkom mjestu i u njegovoj okolini bilo kakvih materijala u cilju utjecanja na birače, korištenje domaćih i međunarodnih sredstava komunikacije s ciljem utjecaja na birače, korištenje megafona ili drugih razglasnih uređaja u cilju utjecanja na birače i svaka aktivnost kojom se ometa ili opstruira izborni proces.
Pod sredstvima komunikacije u Izbornom zakonu BiH se podrazumijevaju sredstva kojima se može isporučiti zvučni, video ili tekstualni sadržaj. Takva sredstva obuhvataju radio i televizijski program, štampane medije, internet, SMS poruke ili videoporuke isporučene putem mobilnih telefona.
Klix.ba/ViPromo