Facebook ima novi izgled, evo kako ga aktivirati

Facebook je još prije Nove godine najavio korisnicima da će im pružiti novi, brži i bolji izgled, koji će biti dostupan uz dark mode.

Facebook je počeo puštati redizajnirano izdanje namijenjeno desktop računarima, sa snažnijim naglaskom na dvije ključne “karakteristike” (događanja i grupe), te preglednijim rasporedom sadržaja.

Dodani su veći fontovi i “upeglanije” sličice, tamni način rada i pojednostavljeni prikaz s manje kolona s informacijama. Facebook Stories sada se nalaze iznad “kućice” Update Status, dok je iznad kategorije Stories redizajnirana traka s menijem, gdje su smještene kartice dosad dostupne u meniju na lijevoj strani zaslona, kao što su Events i Marketplace.

Dodana je i nova kartica Groups, također smještena u traku s menijem. Kliknete li na nju dobit ćete personalizovani pregled objava grupa čiji ste član i prijedloge grupa koje bi vam mogle biti zanimljive.

Messenger je doživio veliki update na novom Facebooku. A umjesto pop-up prozora, sada imamo messenger. Naravno, teško ćemo se naviknuti na ovaj dodatak, pogotovo ako imate naviku da nekoliko chatova držite otvoreno. Da bi pristupili svim porukama, samo kliknite na ikonicu expand.

FB Dark Mode je prilagođen za ljude koji imaju osjetljiv vid, ali i dobro izgleda.

Novi izgled Facebooka ne možete dobiti automatski – to je predviđeno za kasnije period ove godine – već ga morate aktivirati na ovaj način:

– Otvorite Facebook

– Logujte se na svoj korisnički račun

– U padajućem meniju koji se nalazi u gornjem desnom uglu izaberite i kliknite opciju See New Facebook

Naravno, ukoliko vam se ne sviđa, na staro izdanje možete se vratiti ako kliknete Switch to Classic Facebook.