Na zahtjev Grada Visoko, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje:
JAVNI KONKURS
za popunu radnih mjesta državnih službenika u Gradu Visoko
Radna mjesta:
Služba za lokalni ekonomski razvoj, komunalne poslove, zaštitu okoline i javne nabavke, Odsjek za javne nabavke
1. Viši stručni saradnik za postupak javne nabavke – 1 (jedan) izvršilac, na određeno vrijeme, do povratka državne službenice sa porodiljskog odsustva, a najduže na period do 2 (dvije) godine.
Služba civilne zaštite
2. Stručni saradnik za planiranje i provođenje mjera zaštite i spašavanja – 1 (jedan) izvršilac
Služba za finansije, privredu i društvene djelatnosti, Odsjek za finansije
3. Stručni saradnik za budžet, planiranje i analizu – 1 (jedan) izvršilac
1. Opis poslova: realizuje i prati pojedinačne postupke javnih nabavki, prati propise iz djelokruga rada Odsjeka, prati realizaciju plana javnih nabavki, podnosi izvještaje o završenom postupku javne nabavke, obavlja sve radnje u postupku javne nabavke, vrši analizu tržišta i ponuda na tržištu robe, usluga i radova, učestvuje u pripremi projektnih zadataka i predmjera u vezi sa izgradnjom infrastrukturnih i drugih objekata, u saradnji sa šefom Odsjeka prati realizaciju javnih nabavki, izvršenje ugovora i kontrolu kvaliteta isporućenih dobara i izvršenih usluga, u postupcima javnih nabavki koordinira sa ostalim službama, obavlja i druge poslove po nalogu pretpostavljenog, a u skladu sa stručnom spremom i prirodom radnog mjesta i odgovoran je šefu Odsjeka.
Posebni uvjeti:
– VSS/VII stepen ili I (240 ECTS), II ili III ciklus Bolonskog sistema studiranja, visoko obrazovanje pravne struke,
– najmanje 2 (dvije) godine radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, odnosno visokog obrazovanja,
– poznavanje rada na računaru.
2. Opis poslova: izvršava i svoj rad zasniva na praćenju i primjeni zakona, drugih propisa i općih akata u oblasti civilne zaštite, izrađuje ugovore kojima se rješavaju odnosi sa službama zaštite i spašavanja, vodi postupke radi utvrđivanja činjenica o kojima se vode službene evidencije i izdaje odgovarajuća uvjerenja o tim činjenicama, izrađuje prednacrte, nacrte i prijedloge propisa i općih akata, vrši nomotehničku obradu tih propisa kao i pripremanje izmjena i dopuna tih propisa iz nadležnosti službe, izrađuje sistem pozivanja obveznika civilne zaštite, učestvuje u izradi planova popune ljudstvom i materijalno-tehničkim sredstvima struktura civilne zaštite, učestvuje u izradi o stanju mobilizacijskih priprema i mobilizacije, priprema elaborate, općinske odluke, izvještaje, informacije i druga akta iz svoje nadležnosti, učestvuje u pripremi procjene ugroženosti i izradi potrebnih akata za planove zaštite i spašavanja, priprema potrebna dokumenta za trošenje namjenskih sredstava za zaštitu i spašavanje i prati način njihovog utroška, priprema stručna mišljenja i objašnjenja za primjenu zakona, drugih propisa i općih akata povodom upita građana, pravnih osoba i drugih subjekata ili po službenoj dužnosti, priprema Plan rada Općinskog štaba civilne zaštite i Plan korištenja sredstava za zaštitu i spašavanje i prati njihovu realizaciju, pruža stručnu pomoć Općinskoj komisiji za procjenu štete od prirodnih nesreća većih razmjera, priprema elaborate, općinske odluke, izvještaje, informacije i druga akta iz svoje nadležnosti, predlaže program samostalnih vježbi i izrađuje elaborat za izvođenje vježbi civilne zaštite u Općini, obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnice, a u skladu sa stručnom spremom i prirodom radnog mjesta i za svoj rad odgovoran je pomoćniku načelnice.
Posebni uvjeti:
– VSS/VII stepen ili I (180 ECTS), II ili III ciklus Bolonskog sistema studiranja, visoko obrazovanje društvene struke,
– najmanje 1 (jedna) godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, odnosno visokog obrazovanja,
– poznavanje rada na računaru.
3. Opis poslova: prati propise iz djelokruga rada Odsjeka, priprema i učestvuje u izradi prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta, priprema i učestvuje u izradi analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala na osnovu raspoloživih podataka, učestvuje u pripremi smjernica i uputstava za izradu zahtjeva za sredstvima iz budžeta korisnicima budžetskih sredstava, kontinuirano prikuplja informacije relevantne za izradu budžeta, vrši prijem, pripremu i stručnu obradu svih prispjelih zahtjeva za sredstvima iz budžeta, materijale vezane za javne rasprave o nacrtima, podatke za izmjene i dopune budžeta itd., prati propise iz oblasti budžeta, priprema i učestvuje u izradi svih izvještaja i informacija iz oblasti budžeta, prati izvršenje budžeta, priprema izvještaje o izvršenju budžeta, periodične i konsolidovane izvještaje, unosi budžet u sistem operativnih planova, komunicira sa službama vezano za sistem operativnih planova, prati gotovinske tokove, priprema i učestvuje u izradi izvještaja, prati punjenje, obavještava sve korisnike, vrši rezervaciju sredstava, snosi odgovornost za zakonito, blagovremeno, pravilno i kvalitetno obavljanje povjerenih mu poslova, obavlja poslove u sistemu trezora, uz ovlaštenja korištenja softverskih aplikacija vezanih za sistem jedinstvenog računa trezora, praćenje i mjesečno izvještavanje nadležnih organa i službi o ostvarenim prihodima i rashodima po vrstama i korisnicima, praćenje ralizacije budžetskih sredstava po projektima, te usaglašavanje izvještaja sa nadležnim organima i službama, obavlja i druge poslove po nalogu pretpostavljenog, a u skladu sa stručnom spremom i prirodom radnog mjesta i odgovoran je šefu Odsjeka.
Posebni uvjeti:
– VSS/VII stepen ili I (180 ECTS), II ili III ciklus Bolonskog sistema studiranja, visoko obrazovanje ekonomske struke,
– najmanje 1 (jedna) godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, odnosno visokog obrazovanja,
– poznavanje rada na računaru
– aktivno znanje engleskog jezika, prema odredbama Pravilnika o dokumentaciji kojom se dokazuje poznavanje ili znanje i aktivno znanje stranog jezika u postupcima sprovođenja konkursa u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine – prečišćeni tekst (”Službene novine Federacije BiH”, broj: 51/16 i 59/16).
Pored posebnih uvjeta navedenih u javnom konkursu kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federacije Bosne i Hercegovine:
- da je državljanin Bosne i Hercegovine;
- da je stariji od 18 godina;
- da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uvjet za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
- da je zdravstveno sposoban/a za vršenje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
- da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
- da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Prijavljivanje-potrebni dokumenti:
- Kandidati se prijavljuju na javni konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton ili na web stranici Agencije www.adsfbih.gov.ba).
- Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, u skladu sa uslovima iz konkursa (original ili ovjerenu kopiju), na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton ili na web stranici Agencije www.adsfbih.gov.ba).
- Kandidati za radno mjesto stručnog saradnika koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):
a) fakultetsku diplomu (nostrifikovana diploma, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u jednoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06. 04. 1992. godine),
b) dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
c) dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, www.adsfbih.gov.ba. Imena kandidata se ne objavljuju.
Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.
Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa.
Istovremeno sa dostavom dokazao ispunjavanju uvjeta javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva.
Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uvjete javnog konkursa sa danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi zatraženi ili dostavljeni.
Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa biće isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
Prijava, sa potrebnim dokumentima, dostavlja se u roku od 15 dana, od objave javnog konkursa u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
Agencija za državnu službu Federacije BiH
Odjeljenje Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton
Kučukovići broj 2, 72000 Zenica
sa naznakom:
“Javni konkurs za popunu radnih mjesta državnih službenika u Gradu Visoko, sa pozivom na broj: 5/765“