Kad se kasnih osamdesetih u prošlom stoljeću vodila rasprava koja je čoko krema najbolja, mnogi su tipovali na Vispakov „Stampi“ kao ludilo od namaza. Eurocrem, Kinder lada, Lino lada nisu mu bili ravni. Visočanima je manje poznato da je „Stampi dječak“ sa šeširom i lajk palcem djelo akademskog grafičara iz Visokog. Mensur Verlašević. Zagrebačka škola.
Akademiju likovnih umjetnosti završio je 1974. godine u Zagrebu na odjelu za grafiku, u klasi profesora Alberta Kinerta. Umjetnik „o sebi pri sebi“. Ljubitelj pravde i čovjek koji prezire nepravdu i politiku. Vispakova „Zlatna džezva“ njegova je kreacija kao i brojni drugi Vispak proizvodi.
Umjetnik koji je napunio sedamdesetu (2.2.1950.) i malo zakoračio u osmu deceniju života naslikao je veliki broj izuzetnih umjetničkih djela. Velika inspiracija mu je Počitelj. Uživa u slikarskim kolonijama, ali ga inspiriše i svaki momenat proveden u gradu kraj Neretve.
Sa unukom Lamijom često je u Arheološkom parku „Ravne 2“ ili u avliji na Hadžijinoj Vodi. U potkrovlju kuće ima prostran atelje gdje stvara i odmara uz Arsena Dedića i klasiku.
Često druguje sa Ibrahimom Krzovićem koji historijat Visokog ima u malom prstu.
Jedan je od osnivača Galerije LIKUM ‘76.
U Upravnom je odboru Udruženja likovnih umjetnika BiH i član je Umjetničkog savjeta. Zaljubljenik izložbi i ponekad savjetnik u komisijama za selektiranje izložbi. Ponekad voli sjesti sa rajom i zapjevati, ali uvijek je uslov da se izostavi politika jer se sijelo prekida ako bude bilo kakvih političkih primjesa.
Fotografija otkriva da se razumije i u povrće.
Mensur Verlašević. Umjetnik sa Hadžijine Vode. Još jedna vrijednost Visokog.