Osnivanje firme
Firma „Čehajjić“ je osnovana 1910. godine. Od početka njene egzistencije je u privatnom vlasništvu. Njen osnivač i prvi vlasnik je gospodin Čehajić Salih.
Prva i osnovna djelatnost firme bila je popravak i prodaja satova sa sjedištem u Visokom, ulica Kralja Tvrtka. Dolaskom sina Čehajić Rasima da uči zanat, firma dobija svog prvog nasljednika.
Razvoj
Po završetku učenja zanata 1948. godine on preuzima firmu i pravi prve svoje uspješne poslovne rezultate, a to su kupovina novog poslovnog prostora u ulici Čaršijska u centru Visokog, gdje se i danas firma nalazi, te širenje prodaje preko poslovnih partnera u okolne gradove.
- godine svog sina, ujedno i nasljednika, Čehajić Muhameda prima na učenje zanata koji nakon očeve smrti 1972. godine preuzima firmu.
Tokom perioda poslovanja novi nasljednik firme permanentno proširuje prodajne i uslužne kapacitete na prodaju i popravak nakita, zatim 1985. godine investira u kupovinu graver mašine čime poboljšava uslužne kapacitete. Želeći da zadrži brend „Čehajić“ i renome firme koji je stekla tokom dugogodišnje tradicije školuje svog sina i uvodi ga postepeno u posao.
Nakon završetka studija ekonomskog fakulteta u Sarajevu 2006. godine sin Čehajić Tarik preuzima firmu i počinje da razvija novu poslovnu viziju koja se temelji na profesionalnosti i kvaliteti. U razvoju telekomunikacijskih tehnologija firma prepoznaje svoju šansu za širenje djelatnosti.
2006.godine firma proširuje djelatnost, pored prodaje, popravke i graviranja satova i nakita, na prodaju mobilnih telefona i opreme. 2008. godine firma investira u renoviranje postojećeg prodajnog prostora, zatim slijedi kupovina poslovnog prostora pored postojećeg u kojem se pokreće servis mobilnih telefona.
Osnovni ciljevi firme “Čehajjić” Visoko
Ono što je najveće blago firme, pored dobrog poslovnog renomea i dugogodišnje tradicije, jesu ljudski resursi. U firmi je trenutno pet zaposlenih, direktor, dva prodajna menadžera i dva vrhunski obučena servisera.
Ono što želimo da ostvarimo u poslovnoj budućnosti jeste širenje prodajne mreže u okruženju s ciljem zauzimanja liderske pozicije na tom tržištu gdje su kvalitet, profesionalnost, zadovoljstvo kupca i radnika naši prioriteti.