Delegacija Vlade Zeničko-dobojskog kantona koju su činili premijer Mirza Ganić, ministar za prostorno uređenje, promet i komunikacije i zaštitu okoline Arnel Isak te direktor Kantonalne direkcije za ceste Refik Zeković, održala je danas sastanak sa privrednicima čije su firme smještene u Industrijskoj zoni Ozrakovići u Visokom te predstavnicima izvođača radova i nadzornog organa na izgradnji glavnog puta kroz ovu industrijsku zonu koju najvećim dijelom finansira Vlada Zeničko-dobojskog kantona. Sastanak je organiziran nakon što su se privrednici nedavno požalili premijeru Ganiću da izgradnja prve dionice puta u dužini oko 400 metara traje isuviše dugo te da zbog otežanog saobraćaja trpe štetu.
Konstatirano je da je izgradnja dionice jednim dijelom usporena zbog nepovoljnih vremenskih prilika i nedovoljne sinhronizacije poslova. Konzorcij firmi “Trgošped” Kakanj i “Mušinbegović gradnja” Visoko uveden je u posao 18. marta, a drugi izvođač se namjerava uvesti u posao tek iduće sedmice.
“Nismo ovdje došli radi vlastite promocije, nego da pokušamo riješiti problem jer u Industrijskoj zoni Ozrakovići radi oko 1.100 ljudi. Privrednici ne smiju trpjeti nikakve posljedice i moramo poduzeti sve da investicija bude u što kraćem roku realizovana. Doprinos u realizaciji projekta, obzirom da je u isti uključena saradnja različitih nivoa vlasti, mjeri se iznosom finansiranja i svakom pripada onolika zasluga koliko učestvuje. Svi imamo samo jedan cilj, a to je zadovoljstvo naših građana”, kazao je premijer Ganić.
Vrijednost radova na izgradnji prve dionice puta je 624.364,23 KM, od čega je 424.364,23 KM osigurala Direkcija za ceste ZDK, a 200.000,00 KM su sredstva Ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta FBiH, dok je Općina Visoko za izgradnju vodovoda obezbjedila 200.000,00 KM. Pored toga, Ministarstvo privrede ZDK izdvojilo je 97.500,00 KM na ime troškova organizacije i izgradnje Industrijske zone Ozrakovići.
Direktor Direkcije za ceste Refik Zeković zadužen je da preuzme koordinaciju između dva investitora i izvođača radova, kako se ne bi gubilo dragocjeno vrijeme u građevinskoj sezoni. Zaključeno je da se navedena trasa pusti u saobraćaj čim budu završeni nasipni radovi te da se učine dodatni napori kako bi se ispoštovao rok za završetak radova koji je, prema ugovoru, planiran za sredinu jula.