U vrijeme nevjerovatnog razvoja tehnike, skoro bagatelnih cijena multimedijalnih uređaja, oni malo stariji sjećaju se vremena kada se radilo i po pola godine za domaći televizor u boji.
Bivša Jugoslavija imala je razvijenu elektronsku industriju koja je uživala zaštitu države kroz visoke carine na uvozne proizvode.
Tako su sredinom 70-ih godina prošlog stoljeća u domove imućnijih Jugoslovena ušli televizori u boji marke Gorenje, Ei Niš, Iskra, RiZ, Čajavec…
Bili su to čuveni “lampaši” koji su palili poput dizelaša na minusima, a improvizirani “daljinski upravljač” bila je ogromna šipka ili oklagija kojom se s pristojne razdaljine pritiskalo dugme za promjenu programa.
Postoji jedna sličnost s aktuelnim vremenom: Veliki sportski događaji korišteni su za animiranje kupaca za nabavku tada moderne tehnike. Uostalom, pogledajte reklame za televizore u boji Gorenje i Ei Niš u jugoslovenskim novinama uoči Svjetskog fudbalskog prvenstva 1974. godine.