Trgovina “Šarena čarapica” osvaja srca Visočana

Mladi Visočani Ervin i Lejla Šeta su u vremenu koronavirusa svom gradu donijeli tračak svjetlosti i nade.

Otvorili su trgovačku radnju “Šarena čarapica” koja je, osim proizvoda iz prirode, ispunjena i s mnogo ljubavi s obzirom na to da je trgovina dobila simboličan naziv zbog njihovog trogodišnjeg sina s Downovim sindromom, a šarene čarapice su simbol ovog genetskog odstupanja.

Brojni bh. građani u vremenu koronavirusa ostali su bez posla, a nadležni u našoj zemlji su pozvali građane da se okrenu privredi i iskoriste zemljište za poljoprivredna dobra. Ervin i Lejla su se na otvorenje trgovine u vrijeme koronavirusa odlučili kako bi pokazali da nije kraj, da priroda ima odgovor i da je moguće napraviti nove korake u veoma nesretnom vremenu.

U razgovoru za Klix.ba Lejla je kazala kako su dugo razmišljali šta da urade za svog trogodišnjeg Emina.

“Ni ja se nisam susretala s djecom s poteškoćama u razvoju, a kada smo dobili našeg Emina, mjesec po mjesec, pa godina po godina, uvjerili smo se da su ovo krasna djeca s kojom se može raditi i da nije kako vam drugi predstavljaju. Bilo je dosta ružnih priča oko mene, niko nam nije htio dati priliku da nam dočara to kao lijepo. Ervin i ja smo polako gledali šta možemo uraditi i šta možemo pružiti našem Eminu i sada smo vidjeli da možemo puno raditi s njim, a i otvoriti trgovinu simboličnog naziva”, govori Lejla.

Ističe kako im je bio cilj bazirati se isključivo na zdravu hranu kojoj svi teže. Iako su otvorenje trgovine planirali nakon perioda koronavirusa, ipak su to odlučili uraditi ranije. Kako kažu, kroz život su bili dovoljno hrabri da se bore s puno većim bitkama i vidjeli svjetlost u svemu, pa su i sami odlučili u tamnom vremenu dokazati svoju hrabrost i svjetlost.

“Hvala Bogu, već na samom početku, u vremenu kada je puno ljudi ostalo bez posla, odziv i reakcija na naše otvorenje Šarene čarapice su krasni. I nama je cilj podržati male proizvođače, mi smo i proizvođači i prodavači i svjesni smo koliko nam je potrebna podrška građana”, dodaje Lejla.

Povrće i voće nabavljaju kod budućeg Lejlinog zeta u selu kod Kaknja, ali i kod drugih kooperanata koji se bave isključivo organskim uzgojem, nakon čega i sami prave sokove, džemove i druge organske proizvode koji su omiljeni njihovim kupcima.

“Naišli smo na lijepu povratnu informaciju od naših sugrađana, ali i drugih posjetilaca koji su čuli za našu priču. Cilj nam je doći do višeg stepena naše organske proizvodnje. Za sada u ponudi imamo sokove, a uskoro ćemo možda ubaciti i kolače i razne vrste džemova, sve ono što ljudi budu tražili od nas”, zaključila je Lejla.

Osim poslovnog cilja žele razbiti sve predrasude prema djeci s poteškoćama u razvoju čime bi djeca bila ljepše i više prihvaćena u društvu, baš kako su i njihovi proizvodi prihvaćeni kod kupaca.

Klix / E.M.