Nije nepoznato da se prodavci i velike kompanije služe različitim trikovima kako bi povećali prodaju i privukli kupce. Kada uđete u supermarket obasuti ste svijetlećim reklamama, akcije “iskaču” sa svih strana i nigdje nema prozora. Znajte da je sve to sa razlogom – da potrošite što više novca!
Još jedan od trikova trgovinskih lanaca jesu i kolica za kupovinu. Obično se uzimaju prilikom veće nabavke kako bi sve stalo u njih, a vi ne morate da teglite veću kilažu namirnica. Zato nije slučajnost što kolica za kupovinu imaju nagib unazad, odnosno prema vama.
Prednji dio im je viši u odnosu na dio bliži vama. Iza kosog nagiba u kolicima krije se suptilan trik kojim se žele podstaći kupci da stave više proizvoda u kolica, čime, naravno, kupuju više i povećavaju prodaju.
Zbog nagiba, proizvodi koje ste već kupili klize prema vama i ostaju na najnižem mjestu u kolicima.
Zbog ovoga proizvodi nestaju iz vašeg stvarnog vidnog polja ili vam se pak čini da ih je znatno manje. A kada gledamo naprijed, nakošeno dno čini kolica većim i prostranijim.