Provedba tendera za izgradnju pristupne ceste na Pelješcu ponovo je u velikim problemima, a realizacija ovog strateškog projekta u planiranim okvirima je teško ostvariva.
U četvrtak, 14. februara, u Hrvatskim cestama su nakon dvije odgode trebale biti otvorene ponude za izgradnju druge dionice ceste preko Pelješca na dijelu Šparagovići – Doli. No, sve je odgođeno do daljnjeg jer je samo dan prije otvaranja ponuda firma “Colas” iz Varaždina Državnoj komisiji za kontrolu javne nabavke (DKOM) podnijela žalbu na dokumentaciju. S obzirom na žalbu, zaustavljen je cjelokupni postupak javne nabavke do daljnjeg. Odnosno do odluke DKOM-a.
Dionica Šparagovići – Doli izuzetno je zahtjevna dionica te uključuje izgradnju obilaznice Stona. U Hrvatskim cestama procijenili su vrijednost radova na 60.5 miliona eura, a predviđeno vrijeme trajanja radova je 30 mjeseci.
S obzirom na ovu žalbu, radovi na ovoj dionici mogli bi u najboljem slučaju početi tek na jesen.
Kako je rok za izgradnju 30 mjeseci ova dionica bi u najboljem slučaju mogla biti gotova negdje na proljeće 2022. godine, što je oko sedam mjeseci nakon što bi most Pelješac već trebao biti završen.
Drugi problem je i tender za izgradnju prve dionice ceste preko Pelješca od Jadranske magistrale do budućeg mosta Pelješac te na pelješkoj strani od Duboke do Šparagovića. Hrvatske ceste ni osam mjeseci nakon otvaranja ponuda za izgradnju nisu odabrale izvođača radova. Na tender je pristiglo sedam ponuda kompanija i konzorcija. Hrvatske ceste vrijednost radova procijenile su na 64.9 miliona eura bez PDV-a, a rok za izvođenje radova su 33 mjeseca. U građevinskim krugovima čuđenje je izazvala ponuda firme “Integral” iz Banja Luke čija finansijska ponuda iznosi 43.2 miliona eura bez PDV-a, što je čak 21.5 miliona eura manje od procijenjene vrijednosti. Ta ponuda među građevincima se tumači kao nerealno niska.